Lite av varje

I dag var min kollega sjuk och jag blev ensam vid spakarna i morse. Det blev ett test som jag klarade galant! Känns riktigt riktigt bra att jag fixade allt på helt egen hand!

Trivs by the way superbra med jobbet. Det var verkligen något som passade mig att få ta eget ansvar över vilka nyheter som ska läggas ut, att ta egna beslut och bestämma form själv. Är reporter, redigerare, nyhetschef och layoutare på en och samma gång!

I dag hämtade jag barnen på dagis för första gången och det var väl lite besvärligare än jag trodde. Inte så kul att börja åka buss med dem och sedan gå utan vagn från busshållplatsen. Men jag får bita ihop och tänka på att det bara är en kort period. Någon gång måste en ledig plats dyka upp på dagiset vid oss.

Har pratat med BVC om Isabella och de tycker också att det låter som att hon är laktosintolerans. Antagligen har hon fått det efter den besvärliga maginfluensan hon åkte på i december. Såna kan skada tarmen och då kan man bli tillfälligt allergisk. Hoppas hon har rätt. Vi ska undvika mjölk i några veckor nu och endast ge henne laktosfri mjölk. Sen ska vi göra ett nytt test.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul att det går så bra för dig på det nya jobbet!
Stackars lilla Isabella, men det är ju skönt om man vet vad det är i alla fall..
Det ska bli grymt kul att träffa alla er på lördag. Hoppas bara alla är friska!!
Sköt om dig.
Kram

2008-01-15 @ 18:53:31
Postat av: A

Ser fram emot att träffa dig också!!! Och vi håller verkligen alla tummar för att alla ska vara friska! Men vi har ju haft tur hittills!
Kram!

2008-01-15 @ 19:27:49
Postat av: Linda

Säg inte så för då kommer någon att bli sjuk!!:-)
kram

2008-01-16 @ 18:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0