Lite av varje

Är hemma med sjuka barn i dag. Det var Isabella som var mest sjuk i morse men så vid lunch däckade Kalle. Nu har han hög feber och har legat i soffan och sovit hela dagen. De snorar och hostar ikapp. Så det blir till att vara hemma i morgon också. Rätt skönt eftersom jag var så trött i veckan, men samtidigt känns det irriterande då jag nyss har börjat nya jobbet.

Har sovit massor i dag. Vi klev inte upp förrän halv tio och sedan sov vi middag i två timmar. Gudomligt skönt! Men om jag ska upp och jobba på fredag får jag inte sova lika mycket i morgon.

Måste kommentera några mediahändelser i veckan.

Fick en mindre chock i morse då jag läste att Heath Ledger dött. Så hemskt. Har ni inte sett "Brookeback mountain" ännu så gör det. Det lär väl dock tyvärr visa sig att det var en överdos som tog hans liv.

Chris Noth (Mr Big i Sex and the city) har blivit pappa och Annika Leone skriver i sin blogg på Expressen att hon tycker synd om barnet eftersom han är så otrevlig. Han hade tydligen varit sur då de träffades vid en intervju för några år sedan. Jag träffade honom vid samma tillfälle och mot mig var han tvärtom underbart trevlig. Har flera bilder på oss då vi kramas och skrattar. Han var rolig och glad. Kan ju bara bero på att jag är så fruktansvärt charmig! Haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0