Livet på landet

Snacka om att vi har flyttat ut på landet. Jobbar ju mitt i stan och där har jag minsann inte märkt av någon snö trots att jag var ute och sprang i affärer på lunchen. Inte märkte jag något när jag satt på bussen på väg hem heller. Men när vi kom in i Väsby var det alldeles vitt på marken- och ljust ute! Ganska härligt med snö äntligen även om den lika gärna hade kunnat få hålla sig borta nu för min del.

Isabella är snorig och hostig. På dagis tycker de att hon är lite för förkyld för att vara på dagis så vi får se om jag måste stanna hemma med henne i morgon.

Snart har halva veckan gått! Tänk så fort det går! Längtar till fredag då Kattis och Lelle kommer, ska bli kul att träffa dem, det var väääldigt länge sedan!

Handlade kläder på Salt i dag på lunchen. En fin grå tunika för 140 kronor, en grönmönstrad top för 99 kronor och en grå t-shirt för 99. Älskar reor! Och- jag kan konstatera att jag helt plötsligt har börjat köpa mycket grått!?

Kommentarer
Postat av: malin

hej!
Hmm har du övergett den svarta trenden??? =)
Men grått är ju väldigt snyggt det med...
Själv börjar jag känna mig helt grå.. Har pluggat i en vecka nu och känner mig helt färdig!!!!!!

Ja ang. snön så fick man ju sig en överraskning i morse när man skulle ta bilen..

Tycker inte att det blev så
himlans ljusare här i solna, bara KALLARE! *blä*

Hoppas Isabella blir bättre snart..
Vi hörs! Kram M

2008-01-22 @ 19:52:17
Postat av: A

Malin-
Nja, det är nog snarare så att jag försöker överge den svarta trenden...: )
Hur går det i plugget? Berätta!
Kram A

2008-01-22 @ 19:57:28
Postat av: malin

Ok...Ja jag brukar också försöka med det då och då..men det brukar ju alltid sluta med att jag kommer på mig själv med att stå i affären och tänka: snygg, undra om den finns i svart också.. =)

Skolan... hmm jo det går nog bra, men det e fasen inte lätt när man inte pluggat på länge... Sen är det ju lite svårt att hålla isär på alla ekonomiska begrepp och formler.. Men trivs bra än så länge. Går i ett rasande tempo, började för en vecka sen och på tisdag nästa vecka så
är det slutprov på första kursen...
Så man har lite att stå i nu för tiden...
Kommer nog att kännas som rena semestern sen när man går ut på praktik.. =)

Nä nu ska jag sova..

Sköt om er! Kram M

2008-01-22 @ 22:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0