Sjuklingar igen

Vi har dragit på oss världens segaste förkylning. Jag känner mig fortfarande lite hängig och när jag var på väg hem från jobbet ringde de från barnens dagis och sa att Kalle var sjuk. När jag kom dit låg han och sov och hade hög feber igen.

Det blir alltså till att vara hemma i morgon med honom. Men jag känner att jag måste jobba så det blir antingen farmor eller Patrik som ska offra sig. Stackars Kalle. Nu har han haft feber i fem dagar och jag börjar tycka att det är lite för länge.

I övrigt händer inte mycket. Åt en trevlig lunch med Linnea i dag vilket förgyllde dagen. Och så ser jag fram emot torsdag förstås! Då kommer äntligen mamma och pappa och får se vårt fina hus! Längtar så jag spricker!

Kommentarer
Postat av: KB

Stackars barn... Hoppas han mår bättre.
Hur många dagar har du hunnit jobba på ditt nya jobb. Denna milda vinter gör att bakterierna frodas som fan... och helt i smoggen ;-)

2008-01-29 @ 12:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0