Sliten i dag

Nyårsafton i går och en rolig sådan. Vi började med god mat och dryck hemma hos Danne och Kattiz. Och maten blev verkligen supergod! Vi hade väldigt mysigt och först vid tio bestämde vi oss för att åka till festen hos Janne och Helena.

Mamma och pappa tog då barnen och gick hem och vi andra traskade iväg i kylan och mörkret. Festen var rolig men vid två-tiden började jag och Patrik känna att det var dags att runda av då vi skulle flyga hem i dag och inte ens hade packat. Och det var tur för jag har varit bakis i dag. Oroade mig för hur jag skulle klara flygningen och gick på toa och stack fingrarna i halsen fem gånger utan resultat. Mådde pyton men efter halva resan släppte det och nu känns det ok igen. Jag är dock trött som en gnu och ska, inom två timmar, ligga i sängen.

I morgon börjar jag nämligen mitt nya jobb på Metro. Är super duper nervös samtidigt som det känns jättekul! Ska ta en buss från Väsby 05.50 i morgon bitti så det vill till att jag lägger mig i tid ikväll!

Nedan lite bilder från vår härliga semester i Luleå!

image222

Isabella, Kalle och deras kusin Mikaela på vår lilla julafton!

image223

En nyklippt sessa
image224

Kalle och morfar tog en tur med skotern på nyårsafton

image225

Tre fina ungar på nyårsfest!

image226

Hela familjen samlad- utan Micke som var i Åre och Kattiz som höll i kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0