Har man tur behöver man inget förstånd...

Hade världens turdag igår! Gick till optikern efter jobbet för att hämta ut linser för ett år framöver. När jag står och ska skriva på papper och sånt vid kassan säger personalen plötsligt att de har en kampanj just nu som innebär att jag får välja ett par solglasögon från Polaroid gratis. Efter många om och men kunde jag bestämma mig och det slutade med ett par snygga brillor som är värda 600 kronor. De dyraste solglasögonen jag ägt och jag har fått dem gratis!

På väg från optikern smet jag in på Lindex och sprang på en såååå fin sommarklänning. Den satt perfekt och jag var förälskad då jag kom på att jag inte kollat priset. Snacka om att hakan trillade i golvet då den var nedsatt 70 procent och endast kostade 79 kronor. Fick alltså även en klänning i stort sett gratis!

Hade ju fredag igår så när barnen somnat hällde jag upp ett glas rosé och parkerade mig i en solstol med en bok och njöt av sommaren, tystnaden och livet. Det var faktiskt underbart. Dä hann jag ligga en hel timme och mysa innan Patrik kom hem från sin golfrunda.

I dag är jag ledig och jag och Isabella ska in till stan. Först blir det en lunch med Linnea och sen ska Isabella plåtas för Stockholmsgruppen. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0