Hem till Stockholm igen...

Var hemma hos Ida på fredagen och träffade lilla Irma som var hur söt som helst. Lik Ida, men med svart hår som växte i tuppkam och bruna ögon!

I går, lördag, var det  party! Killarna spelade golftävling på dagen medan jag njöt av det underbara vädret på en liten strand i Örarna tillsammans med barnen. På eftermiddagen gick jag över till Kattiz där vi poppade musik på hög volym, snackade skit och drack läskande jordgubbsvin. Klockan sex mötte vi upp TheresFärjan där vi hade beställt bord. Fick asbra platser på bryggan och där satt vi sen i kvällssolen, delade en flaska rött och käkade fantastisk god mat!

Efterhand dök Danne, Micke, Pata, Erik, Carina och Jenny upp och vi festade och hade kul precis som typ hela övriga Luleå. Lönehelg, semester och solsken. En klockren helg att välja. I alla fall om man som jag ville träffa så mycket folk som möjligt. Jag sprang på flera från min gymnasieklass och några från högstadie plus några andra gamla bekanta. Grymt kul!

Nu är vår vecka i Luleå slut och i morgonbitti bär det av i bil mot sydligare trakter. Hem till vårt hus. Längtar hem samtidigt som det är tråkigt att lämna familjen. Hoppas att det inte dröjer alltför länge till nästa gång vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0