Sommar och sol

Har haft en lugn och skön lördag. Solen har, trots SMHI:s hot om regn, strålat och vi har varit ute hela dagen. Lämnade Isabella till farfar i två timmar och åkte och spelade minigolf, jag, Patrik, Jocke och Kalle. Kalle var superduktig och imponerade rejält för att vara fem år. Jag kom tvåa med fem sura poäng bakom Patrik som, som vanligt, var en dryg jävel. Otroligt irriterande att förlora med så få poäng.

Resten av dagen tillbringade jag i solstol med ena ögat i en bok och det andra på barnen. Vi har grillat, myst och haft det lugnt och skönt.

I morgon hoppas jag att de som tror de kan nått om väder har fel ännu en gång och att vi får en solig och fin dag. Pata ska spela golf och jag hoppas på att göra en repris på denna dag. Påbörja en ny bok, slappa i solen och låta barnen bada i en pool på gården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0