Håhåjaja

Det var nog tur att vi inte åkte någonstans igår eftersom jag var dödstrött. Höll mig vaken till tio, sen stupade jag i säng. Dessutom var Kalle sjuk hela dagen och kvällen. Men det var ingen vanlig åkomma. Han hade "bara" ont i magen och feber. Inga kräkningar, han var sugen på mat och behöll den mat han fick. Och idag har han varit helt frisk. Skumt, men skönt att vi slapp kräksjuka!

I dag har jag påtat i trädgården. Planterat lite sommarblommor och grönsaker, klippt gräset och slappat i en solstol en stund. Sen kom Maria, Johnny och barnen på besök och medan killarna åkte och spelade golf käkade vi bullar på altanen och pratade. De stannade också och åt med mig och barnen vilket var roligt. Alltid kul med sällskap!

Dags för en ny vecka och nu kräver jag att min envisa förkylning ska ge med sig. I går kunde jag knappt prata. Rösten försvann någonstans mellan Grill och Karlssons i fredags. I dag låter jag lite bättre men det är långt ifrån bra. Den är så hes att man kan tro att jag tittat vääääldigt djupt i whiskeyflaskan ett par dagar. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0