Heja, heja!

Var hemma med barnen igår eftersom Kalle hade lite feber. Men i dag fick de gå på dagis. Får så otroligt dåligt samvete av att vabba, speciellt då det varit väldigt mycket sjukdomar det här halvåret. Och eftersom Pata inte har fast jobb blir det jag som får ta den största delen, till tidningens förtret förstås. Men vad göra?

Här hemma laddas det nu för fotboll. Patrik tvekade länge över om han verkligen skulle stanna hemma och se fotbollen med mig. Det är förstås roligare att se den på nån bar med en kompis. Men nu, en halvtimme, kvar till avspark ligger han och halvsover i soffan. Rolig kille.

Själv ska jag ta en dusch och hälla upp en kall. Det är ju sol ute, spännande fotboll på tv och lill-lördag. Det hör ju liksom till. Nu håller vi tummarna för Sverige! Heja Zlatan!

Kommentarer
Postat av: Linda L

Aha! När jag ringde och Patrik svarade så lät det som att han sov, men nej då det var minsann fotboll på g. Haha!

2008-06-18 @ 22:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0