Oh my lord...

Har haft en fullspäckad och rolig helg och just i detta nu är jag så trött att jag skulle kunna stupa.

Fredag var det fest med jobbet. Jag kom hem vid tio lite lätt rund under fötterna eftersom jag inte ätit mer än fyra små köttbitar på hela dagen. Sådär halvbra kanske. Vinet åkte rakt upp i planeten och det räckte med en liten mängd för att jag skulle ha riktigt roligt!

Lika kul var det kanske inte lördagmorgon när barnen vaknade halv sju och var speedade inför vårt planerade besök på Lådbilslandet. Innan tio satt vi i bilen och då hade tack och lov min huvudvärk börjat släppa. Vi trotsade hot om regn och vädergudarna var verkligen på vår sida. Solen strålade och vi hade en rolig dag i barnens paradis. Isabella fick köra bilarna för första gången och jag skrattade hejdlöst åt henne när hon inte kunde hålla ögonen på vägen. Hon vände sig om hela tiden och vinkade till mig och körde då rakt in i andra små trafikanter. Haha.

På kvällen kom Linda, Gustav och barnen till oss och vi grillade och spelade spel. Mycket roligt!  

När de åkte hem i dag tog jag tag i sovrummet igen. Har slitit som ett djur hela dagen och är nu i stort sett klar med all vit färg. I morgon kväll hoppas jag hinna sätta igång med den bruna färgen. Blir väldigt spännande. Bilder utlovas när allt är färdigt!

Nej, nu ska jag släcka datorn och lägga mig. Jag kommer att sova innan jag lägger huvudet på kudden. Natti, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0