Regnet det bara öser ned...

Har haft en så skön och lugn helg, förutom midsommaraftons festande då. Jag har sovit massor. Torsdagkväll somnade jag klockan tio. Likaså på lördagen. På söndag sov jag dessutom middag på soffan med Isabella. Asskönt och välbehövt!

Nu är det ny vecka och jag försöker som vanligt vara lite nyttig. Hade precis satt på mig träningskläder och skulle gå på långpromenad då himlen öppnade sig. Nu öser regnet ned utanför fönstret. Istället blir det en bastu, en kopp te och CSI på tv. Inte fel det heller, men det bränner ju inga kalorier.

I dag har vi bokat en liten semestertripp (på tal om kalorier). Vi, Patriks bror Jocke, deras syster Ulrika och hennes barn ska ta bilen över till Åbo med finlandsfärjan. Där ska vi bo på hotell i tre nätter och bland annat göra ett besök i Muminlandet! Blir jättekul! Men först ska vi förstås upp till Luleå och hälsa på! Blir ännu roligare!


Kommentarer
Postat av: malin

Tjing!

Ja detta regnande håller ju på att få en lite smått deppig!

Hur går det me din träning? =)

Själv så har jag införskaffat mig en crosstrainingmaskin till mig.... Är superduktig nu, tränar 4 dagar i veckan... Man kan ju alltid hoppas att det håller i sig! skratt

När har du semester i sommar? Antar att du ska va borta en del då, så det enklaste är om vi försöker ses när vi jobbar...

Jag har semester v 29+30. Då är jag i Norr. Annars så är jag hemma och jobbar övriga veckor. Tror att Sofia är ledig en hel del, men att dom ska vara hemma...

Kolla lite när det skulle passa så får vi försöka boka en ny dag som vi kan komma över till dig!

Sköt om dig, kram!

M

2008-06-24 @ 12:53:31
Postat av: lotta

A. Undrar lite över det den där hårprodukten jag fick av dej på SÖS? Glitz någonting eller Liss? Är det inpackning eller vad. Har försökt läst på baksidan men fattar ingenting....

Kram Lotta

2008-06-24 @ 23:34:27
URL: http://v
Postat av: A

L- det är, om jag inte minns fel, balsam som ska sitta kvar i håret. Du ska alltså inte skölja ut det. Kram!

2008-06-25 @ 06:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0