Sköna grejer

Var som sagt på mingel på Oriflame idag och fick med mig några riktigt sköna och bra grejer hem. Minglade runt och tittade på deras varor, pratade med Marianne och drack grymt goda drinkar. Alltid lika trevligt med deras små fester!

I övrigt är jag skittrött. Och då passar naturligtvis Isabella på att gå in i en "jag vägrar sova utan att gråta och komma nedför trappen fjorton gånger"- fas. Skitkul! Det började igår och jag hoppades att det skulle vara en engångs grej. Men i detta nu står hon i trappen och skriker. Det är ju inte utan att man blir lite galen.

Ser så fram emot att barnen ska somna, att Pata ska komma hem med en burgare till mig, en skön dusch och min säng och min nya trädgårds-tidning. Ja, ja, jag vet att jag låter som en kärring men jag känner mig som en sån också. Minst åtta timmars sömn så är jag pigg, ung och fräsch igen!



Här är det som var i min goodie-bag! Tetsade läppglanset som ligger längst fram och det är ett sånt som gör läpparna fylligare. Har inte testat ett sånt tidigare och det var riktigt häftigt. Det pirrade lite och man kunde tydligt se skillnad efter en stund. Speciellt på mina fjantigt tunna läppar. Vem behöver Restylane?

Kommentarer
Postat av: KB

Jag behöver allt!! Även om jag inte vet vad det är :-D



Kramis

2008-06-13 @ 09:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0