Snyggve

Fastnade framför fotbollen igår och blev så glad över stämningen att jag slog upp ett glas vin (som sedan blev två) och hejade. Kom inte i säng förrän elva och somnade inte förrän vid tolv av någon anledning. Steg sedan upp kvart över fem. Hur trött tror ni jag är i dag?

Det känns som att jag drack nio glas vin igår. Förkylningen är värre än i går och jag känner hur ögonlocken hänger ned i knäna. Känner mig jävligt snygg och fräsch.

Och just idag då jag har en sån förträfflig snyggodag ska jag på mingel efter jobbet. Ska på Oriflames vårfest och dricka lite skumpa, äta snittar och få en trevlig goodie-bag. Kan återkomma med innehållet senare. Men det blir nog bra. Jag brukar piggna till vid tretiden. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0