Jag skiter i allt och det skiter jag i...

Känner mig less och irriterad. Vet inte vad det beror på. Om det är för att det ska bli kallt och fördjävligt väder hela påsken så vi inte kommer att kunna vara ute. Om det är gammal hederlig pms eller om det är andra irriterande saker.

Det enda roliga som hänt i dag är att jag var ensam på jobbet om min rad och vann dämed drygt 400 kronor. Satt rätt fin fint nu när det ekar tomt i plånboken. Sen har vi köpt en gigantiskt grill också så nu ska det bli grilla av i sommar. Man kan äta sig ännu tjockare och fetare.

Det är typ vad jag känner för just nu. Att skita i allt. Men det allra bästa är nog att gå och sova bort irritationen och likgiltigheten.

Kommentarer
Postat av: Charina

I dag har jag exakt en sådan där skitdag jag med. Ska krypa ned i sängen med en bok nu bara Elsa somnar. Hoppas vi vaknar på bättre humör i morgon. Finns mycket grillad mat som man inte blir så tjock och fet av.. positivt!

2008-03-17 @ 20:10:43
Postat av: KB

haha.... Igår så skulle jag ha kunnat stoppa alla arb.kamrater o en stor säck o skicka dem till afrika... fy fan vad irri jag var!! Du där o jag här.. säkert PMS :-D Nu är det bara att vänta på det roliga! :-P

2008-03-19 @ 16:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0