Tro inte att du är något

I går var Per här och vi såg den rafflande Andra chansen tillsammans. Vet att många jublade över att Carola inte gick till final medan jag tycker att det var orättvist och missunnsamt. Visst, Carola är irriterande och det är svårt att tycka om henne, men hon, låten och framförallt Andreas förtjänade att vara i final. Inte för att låten var helt fantastiskt, utan för att den har en kvalitet som till exempel Nordmans låt saknar.

Tycker att jantelagen talade sitt tydliga språk i gårdagens röstning. Tro inte att du är bättre än någon annan.

När Carola gjorde sitt magplask la jag mina röster på Suzzie Tapper istället. Hon har en fantastisk låt som jag gillar mer och mer för varje lyssning. Hade helst sett henne göra sällskap med Sibel.

I dag har vi haft ett lite försenat födelsedagsfika för mig. Inte för att det är så mycket att fira att rynkorna blir fler och att brösten ramlar ned lite till, men det är trevligt att träffa släkten och att fika. Har hunnit ett sväng till centrum också och inhandlat skor. Det blev ett par sneakers och ett par gummistövlar.

image253

Jag och Isabella förevigade av mästerfotografen Kalle.

image254

Isabella festfin i sin prinsessklänning

image255

Kan man bli sötare?

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hon är för söt er lilla prinsessa! Och Kalle är en duktig fotograf... *ler*
Kram på er.

2008-03-09 @ 20:55:34
Postat av: Lotta

Isabella. Kan jag inte få låna henne? Bara sisådär ett par veckor....

2008-03-09 @ 21:01:48
URL: http://vimmelmamman.blogg.se
Postat av: KB

Lyssnar på bidragen nu... Ojoj vad svårt. Sanna, Pirelli o BWO är ju helt suveräna!!!!!!!!

2008-03-12 @ 15:21:09
Postat av: KB

Alltså de som är i finalen. GRYMMA!!!

2008-03-12 @ 15:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0