Uppfriskande!

Nej, diskussionen om färger på kläder är inte en öm tå. Hur skulle det kunna vara det när det är ett medvetet val?Ett val som jag står för och som jag försvarar. Om jag hade sett på saken på ett annat sätt, tyckt att det stred emot någon princip, så hade jag ju inte gjort som jag gör. Man ska väl leva som man lär?

Men serveras det ett ämne som jag tycker är värt att diskutera så är det klart jag hakar på tåget! Mer än gärna! Att man har olika åsikter om saker är både roande och givande!

De som någon gång har träffat släkten Wikström vet att vi är galna i att diskutera. Högt och vilt. Och den som någon gång har hälsat på hos min familj i Örarna vet hur bullrigt det är när vi sätter igång. Det är något i våra gener som gör att vi går igång på att diskutera. Och det var just vad jag gjorde på ämnet om färger på barnkläder och genustänk. Hade varit ännu roligare om jag och Lotta suttit öga mot öga och avnjutit var sitt glas vin medan vi framförde våra åsikter. Vi kanske får se till att få det gjort nån dag! Haha!

I övrigt då? Tja, veckan går mot sitt slut! Fredag i morgon och vi har inte en endaste plan för helgen. Vi får se vad den bjuder på!

Kommentarer
Postat av: KB

Har aldrig märkt att ni gillar att diskutera...??? ;-)

2008-03-28 @ 08:15:59
Postat av: A

Hahaha- nej eller hur!

2008-03-28 @ 10:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0