Heja Sverige och Charlotte!!!!!

Fyrtio minuter kvar till det är dags för Sverige och Charlotte Perrelli att gå hela vägen till finalen. Jag röstade ju inte på Perrelli i Melodifestivalen men jag tror ändå att det kommer att gå vägen. Hon är proffsig och låten är ok. Lite omodern (snygg tjej, kort glittrig klänning åmar sig till en poplåt som vi hört förr)  kan jag tycka, men det kanske går hem hos övriga Europa?

Dagen har varit riktigt bra! Jobbade halvdag och mötte sedan upp Linda och Emmy på en uteservering och käkade lunch och firade semestern med ett glas rosé i solen. Sen promenerade vi i stan och tittade i affärer i lugn och ro vilket inte jag gjort på evigheters evigheter. Hittade en söt sommarklänning på Indiska som blev min och den ligger nu nedpackad i min resväska.

Nu, en dusch, en skål med nått gott och onyttigt, ett glas rödvin och Eurovision song contest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0