Helgen

Har haft en skön och härlig helg i sommarvärmen. Fredag var ju Kattis som sagt här och vi grillade och pratade kvällen lång. Var kul att bli uppdaterad på det som hänt sedan sist. På lördagsmorgonen, som var årets varmaste dag hittills, åt vi frukost ute och tog en promenad. Sen satt vi i var sin stol i skuggan och tittade på barnen som badade i pool.

På eftermiddagen åkte Kattis vidare till Linda och jag lämnade barnen hos farmor och farfar. Fick därmed snygga till mig i lugn och ro med ett glas vin i handen ackompanjerad bra musik för en gångs skull. I axelbandslös sommarklänning och kilklacksskor åkte jag sen på 30-års fest hos min kusin Linda i Solna. Trevligt folk, goda drinkar och gott humör sammanfattar väl kvällen ganska bra.

Vid tre på morgonen gav jag dock upp och åkte hem till Ulrika för att hinna få några timmars sömn innan det var dags för att hämta barnen igen.

I dag har vi också njutit av solen ute. Min kritvita hy har intagit en gyllenbrun ton och det är inte längre risk för att bli bländad när man ser mig. Känns som att jag har grundat bra inför Turkiet-resan!

image293

Kattis och barnen käkar frulle.

image296

Världens coolaste kille som blivit frisk.


Kommentarer
Postat av: Charina

Luleå är ju underbart, men ibland undrar jag varför vi bor här. Badat i pool liksom.. Jag blev överlycklig idag över att det kommit typ två gröna strån på gräsmattan. Ni ser i alla fall ut att ha det bra..

2008-05-11 @ 23:25:21
Postat av: Kattis

Tack än en gång för en trevlig fredagskväll och mysig lördag! Alltid lika kul att träffas, men många skratt! :-)
Kram på er alla!

2008-05-12 @ 21:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0