Hoho

En halv dag kvar. Sen har jag semester. Eller nästan. Jag jobbar söndag men den räknar jag inte av någon konstig anledning. Det känns bara så nice att jobba till halv tolv i morgon, käka lunch med Linda i lugn och ro och sedan åka hem till barnen och känna att ledigheten ligger utbredd framför mina fötter!

Om en vecka åker vi till Turkland och det längtar jag ju förstås efter. Men jag längtar först och främst till fredag då Danne, Kattiz och Ela kommer! Så mysigt och roligt! Det är så många roliga saker framför mig att jag blir alldeles varm av att tänka på dem.

Bloggar lite längre i morgon. Nu är det dags för Greys och då framförallt Mc Dreamy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0