I baktagen

Vilken pisshelg vädermässigt. Regnet faller och himlen är grå. I dag blir det med andra ord en riktig slödag inne. Har precis slängt in två kakor i ugnen som jag och barnen bakat. En chokladkaka med bitar i som vi förmodligen kommer att mumsa upp ikväll och en hallonkaka som jag ska frysa in till nästa helg då vi får finbesök. Då kommer Daniel, Kattiz och Mikaela och hälsar på och jag längtar massor!

Har blivit förkyld, bara sådär över en natt. Snoret rinner och jag känner mig hängig. Trist att inte vara på topp då jag ska intervjua en speciell person imorgon...Men jag försöker se det hela positivt som vanligt. Bättre att vara sjuk nu än om en och en halv vecka då vi drar till Turkland.

Har faktiskt börjat packa. Det har kliat i fingrarna länge och i går kunde jag inte hålla mig längre. Lade i några klänningar, kjolar och badkläderna. Nu börjar det minst sagt dra ihop sig!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Här har det varit soligt, men helt klart kallare än veckan innan. På onsdag säger de att värmen ska komma
tillbaka - och i helgen ska det bli över 20 grader igen. Hoppas smhi håller vad de lovar!

Lyllo dig som får åka utomlands, jag vill ju också! Kul att Kattiz kan följa med trots allt... Hälsa alla från mig!

2008-05-18 @ 17:00:48
Postat av: KB

Tjaba
Kom på att jag kan låna kläder av dig! Då behöver inte jag packa så mycket med mig ;-) Jag hoppas att kortisonsprutan som jag ska ta imorgon ta bort smärtan.... och att vi kan hejja på Sverige på lördag!!!!

kram

2008-05-18 @ 19:15:01
Postat av: A

Du får låna vad du vill- utom det jag ska ha med mig! : ) Jag håller alla tummar för att kortisonsprutan gör susen! Heja Sverige på lördag (om vi nu kommer till final ens....: O )

2008-05-18 @ 20:44:54
Postat av: Linda

Jag kan säga att jag är väldigt avundssjuk att du ska få åka utomlands med bara Kalle, men jag är nog ännu lite mer avundssjuk över intervjun!:-)
Vi måste höras.. Du kan väl slå mig en signal när du har tid!
Kram Linda

2008-05-19 @ 18:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0