Im alive!

Vi kom iväg till Turkiet till slut och det var ju en väldans tur eftersom det är ett av de mest fantastiska ställen jag varit på. Vi bor ju på All Inclusive så vi lämnar ju inte hotellet så ofta, men å andra sidan behövs det inte. Här finns allt man behöver. Underhållning, fruktansvärt god mat, gratis drinkar, fina pooler, vattenrutchbanor, disco, affär och mycket mycket mer.

Jag har varit skitanti Turkiet innan, precis som alla andra i familjen, men nu är vi alla Turkiet-älskare. Hit vill jag igen!

Ska berätta mer om vår vistelse vid nått annat tillfälle. Nu ska jag ut och lägga mig vid poolen och njuta av solen och en god bok. Ikväll blir det kalas eftersom pappa fyller 60 år i dag! Hurra, hurra, hurra, hurra!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppad du får en bra lördag! :)

2008-05-31 @ 09:36:39
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Linda L

Hälsa och gratta! :)

2008-06-01 @ 12:41:34
Postat av: Kattis

Hälsa och gratta från mig också...:-D

2008-06-01 @ 17:56:09
Postat av: Anna

Hej!! Välkommen hem!! Vill veta hu du gaft det! Vi är några som ska ut o dricka öl på jobbet ikväll efts jag slutar.... kan du haka? Förstår om du vill umgås med familjen då du varit borta....men vill ändå fråga. Om inte - ska vi ses innan jag åker till Berlin på tis? Saknar dej,

Kram!

2008-06-05 @ 08:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0