Lugnt och skönt

Det blev ingen majbrasa igår. Först och främst hade vi inte tagit reda på om det fanns någon i närheten. De två vi kände till låg så pass långt bort att man med fördel behövde ta bilen men både jag och Patrik ville ta en öl eller ett glas vin när vi grillade så köra var därför uteslutet. Sen började det regna vilket betydde att en promenad inte heller var ett alternativ.

Istället gick vi till affären och hyrde en film till barnen och en film till oss och gick hem och myste. Jag och Patrik såg "American gangsters" som jag har hört gott om, men jag hade nog lite för höga förväntningar. Den var bra, men inte så fantastisk som jag trott.

I dag har jag och Isabella sått grönsaker i krukor medan Patrik och Kalle har varit på ranchen och slagit bollar. Sen åkte vi till Patrik och Wiveka där vi tillbringade eftermiddagen och åt god mat. Mycket trevligt! Tyvärr var Isabella lite hostig och hängig och nu håller vi tummarna för att hon inte blir sjuk. Vi ska ju till Dan och Linda på lördag vilket jag ser fram emot!

I morgon är det jobb för mig. Men det gör inte så mycket. Det är fredag och hela helgen är kvar vilket gör mig lycklig!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Det blev ingen majbrasa för oss heller. Satt hemma, spelade spel och kollade på fotboll med Jessica, Lillis och Isabella. Hade jättetrevligt!

2008-05-01 @ 21:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0