Upp och ned

Vilken skillnad det är på orken och humöret när det är så här grått och deppigt ute motför då det är soligt. Känner mig jättetrött och less. Men det är klart, nu närmar ju sig semestern och då säckar jag alltid ihop när jag börjar räkna ned. Tiden går så sakta då man ser fram emot något. Jobbar fem dagar till. Sen är det ledighet i två veckor som gäller. Känns fin, fint!

Allt skulle verkligen vara toppen om det inte vore för två mörka moln som finns på min annars så blåa himmel. Det ena är att min vän L blivit allvarligt sjuk och jag tänker på henne hela tiden. Det andra är att min söta svägerska (läs syster) K har ont i ryggen och kanske inte kan följa till Turkiet. En mycket tråkig tanke. Jag håller alla tummar och tår för att båda tjejerna ska bli bättre snart!

Nedan lite bilder från då vi var hos Dan och Linda förra helgen. Det är Dan som är mästerfotograf!

image299
Syskonkärleken fångas på bild!
image300


image301
Familjen tittar på grisar...

image302
Jag och Linda spanar på Kalle

image303
Den finaste bild jag sett på min prins!

image304

Min lilla guddotter!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad mysigt ni verkar ha haft.. Och vilka fina bilder!! Jättefin bild på Kalle och mysig bild på er alla fyra!
Kram kram

2008-05-14 @ 22:14:11
Postat av: KB

Vilken fin bild på er fyra!! Den måste du sätta i ram... det är inte ofta men ser er i samma bild :-)

Kram

2008-05-15 @ 11:22:42
Postat av: Anonym

Vad road du ser ut på grisbilden..! ;) Men mysigt ser det ut! Vart e det ngnstans? Synd att det inte blev ngn öl i dag...men vi spanar in en ny dag. Kram!

2008-05-15 @ 17:34:41
Postat av: A

Anna- Hahaha, jag har sett grisar förr om man säger så....jag är ju för tusan uppväxt på landet! Men mina asfaltbarn tycker att grisar är spännande! : )

2008-05-15 @ 21:01:55
Postat av: Linda

Det är i naturreservatet Nyckelviken i Nacka.
:)
Linda

2008-05-16 @ 19:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0