Yummie!

Väldigt konstigt. Igår var jag jättehängig och snuvig. Men så sov jag i två timmar med tabletter i kroppen och tog en bastu i går kväll och ta mig tusan. I dag är min förkylning som bortblåst. Inte ett spår.

Istället har jag dock haft ont i magen i dag och sprungit på toa med diarré med jämna mellanrum. Kunde som tur var hålla mig från att skita ned mig under min intervju med Mc Dreamy- Patrick Dempsey. För er som inte har sett "Greys Anatomy" så är han också känd som tönten från "Cant buy me love". Numera är han dock en hunk!

Tyvärr blir jag, som alltid då jag möter Hollywoodkändisar, lite besviken eftersom de är så satans små. Och de blir inte större med en 179 centimeters amazonkvinna som jag bredvid sig. Men Mc Dreamy var trots sin smala kroppshydda söt, trevlig och smårolig! Läs intervjun på metro.se imorgon!
image306
Bild tagen från www.popculturebuzz.com

Kommentarer
Postat av: Charina

Ok, jag får ditt jobb och du får mitt - rakt av!! Tänk om du nu har smittat en Hollywoodhunk med maginfluensa... kul=)

2008-05-19 @ 21:01:32
Postat av: A

Haha, ja det vore väl sådär bra! Då han ska ha promotionsturné... Vill nog inte byta jobb. Är rätt nöjd, även om jag inte tror det är något fel på ditt! : )

2008-05-19 @ 21:20:45
Postat av: Anonym

Du kunde ha satt rubben på nedanstående inlägg till Dempsey tycker jag...! ;) Hoppas du mår bättre i dag... för din.. OCH min..:)

2008-05-20 @ 13:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0