Fredag!

Så var det äntligen fredag! Håller på med maten trots att jag är så mätt att jag skulle kunna spricka. Åt en lyxlunch på Grill i dag med stora delar av redaktionen. Annat roligt jag gjort i dag är att jag varit på centralen och gjort jobb på då radio Norrbotten sände live. Pratade med Markus Fagervall och Börje Salming och med programledarna. De hade uppmanat norrbottningar att komma dit och det kom och gick folk hela tiden.

Det är ju Idol ikväll. Min analys kan ni läsa här:

http://www.metro.se/se/article/2008/11/27/21/3109-57/index.xml

I går kväll hängde jag upp julstjärnor och satte fram ljusstakarna och i dag har jag smugit ut lite tomtar här och var. Jag sätter fram i takt med att Patrik klagar. Denna klagovisa. Hur kan man inte gilla julen? Fattar ingenting.

Ikväll blir det "Idol", vinglögg och pepparkakor med brieost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0