Tv-galen

Jag funderar ibland på vad folk gör på kvällarna så här på hösten då det är grått och kallt ute. Jag ser ju mina serier och de dagar då det inte är något på tv har jag inget att göra. Min kollega frågade om jag inte hade någon hobby, men jag har faktiskt ingen och har aldrig haft någon. Jag gillar inredning förstås, men det kan man ju inte göra jämt och ständigt. Det behövs en massa pengar till sånt. Att se tv kanske helt enkelt är min hobby.

Här är mitt veckoschema just nu:

Måndag:
20.00 Färjan
22.00 Prison Break

Tisdag:
21.00 Desperate Housewifes

Onsdag:
20.00 Bonde söker fru
21.00 Greys Anatomy

Torsdag:
Ingenting, vilket stör mig lite...

Fredag:
20.00 Idol

Lördag:
20.00 Dansbandskampen

Söndag:
19.00 Gossip Girl

Detta är alltså de inplanerade. Sen kan jag hamna framför annat också. Barnen lägger ju sig klockan 19 så det är inte så att jag försummar någon tid med dem. Och jag älskar mina tv-kvällar. Speciellt onsdagarna!
Nej, nu måste jag se klart "Färjan"!

Kommentarer
Postat av: Linda S

hahahahaha det känns som om våra kvällar ser exakt likadana ut!!:-)

Hoppas vi kan ses nästa vecka.

Kram

2008-11-04 @ 18:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0