Uschan puschan

Känner mig riktigt sjuk på alla sätt och vis. Har superont i halsen. Har faktiskt aldrig haft så ont, det liksom pulserade av smärta i natt. Sen när jag vaknade i morse och skulle slå av väckarklockan knäckte jag till nacken och nu är jag som en stelopererad. Jag har ont i hela nacken, axlarna och ned i högerarmen. Kände redan i går att det var något fel eftersom jag hade så ont i ryggen att jag ibland knappt kunde gå. Och sen i morse brakade det lös.

Och den här smärtan gör att det känns som om jag har sjukt mycket feber och ont i kroppen på grund av det. Dessutom är jag hängig och trött, sådär som om jag har influsensan. Det är med andra ord inte mycket som är på topp för tillfället.

Patrik var hemma med barnen i dag eftersom Kalle fortfarande har halsont och feber och jag fick pallra mig upp. Vi kunde ju inte veta att jag skulle vara halvt invalid. Ångrade mig flera gånger på väg in. En kollega som också är massör gjorde sitt bästa med att få bort nackspärren men det hjälpte bara tillfälligt. Nu ligger jag med värmedyna runt nacken och halvsover i soffan. Jag vet att det är min arbetsställning som är problemet. Ska se till att göra något åt saken snarast.

I morgon ska jag vara hemma. Jag är helt orörlig och det är onödigt att smitta de andra. Någon måste ju vara hemma med Kalle också som fortfarande dras med feber, även om det är på bättringsvägen.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Stor kram från mig! Hoppas du kryar på dig snart...

2008-11-12 @ 15:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0