Mycket nu

Äntligen börjar veckan lida mot sitt slut. Känner mig sjukt trött. Kan erkänna att det börjar ta på krafterna att stiga upp vid fem varje morgon. Nu ska vi snart få ett nytt schema och det ser jag fram emot. Det innebär nämligen att jag kommer att jobba kväll var femte vecka.

Det innebär också att jag kommer att jobba var femte helg, både fredag, lördag och söndag. Men det kommer också att betyda lite ledighet. Och framförallt innebär det att jag, tolv sammanhängda dagar i månaden, kommer att få sovmorgon. Mycket skönt!

Längtar så ofantligt, ofantligt mycket efter att klockan ska bli tre i morgon så jag får gå hem och mysa med min familj. I soffan framför "Idol".

Veckan har trots trötthet varit väldigt kul! Vet inte hur många av er som läste Metro i går men det var mycket Anneli. Jag lanserades som den nya schlagerexperten och recensenten. Plus att mitt Arboga-jobb låg ute. Fick mycket beröm på jobbet över att jag blandade högt och lågt utan några problem. Känns förstås roligt!



Mina små troll leker kockar. Och Kalle har lagt på sig sin "nu ska jag bli fotograferad"-min.

Kommentarer
Postat av: Linda L

Missade din lansering!

Då gick jag in och sökte på ditt namn och hittade bara artiklar som du skrivit, inte något som står om dig...

2008-10-16 @ 22:22:40
Postat av: A

Nej det stod inte så mycket på nätet. Men i tidningen. Men den läser ju inte du som är hemma! ; )

2008-10-17 @ 07:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0