Nu är det klippt!

I går var, som ni kanske förstår, en jobbig dag. Främst förstås för Lotta och hennes familj men också för oss som känner henne. Jag och Linda hade ett lång telefonsamtal i går kväll där vi bara grät i var sin ände av luren. Det är ju sånt här som inte händer någon man känner. Inte någon av ens vänner. Nu är det bara hoppas att det går bra och känner jag Lotta rätt kommer hon att kämpa med klor och näbbar. Som hon själv har sagt; "Jag har fått cancer, men cancern ska inte få mig!". Rätt inställning!

* * * * * * * * *

I dag har jag äntligen tagit mig tid och gått till frisören. Senast klippte jag bara topparna och den senaste tiden har håret verkligen sett risigt ut. Den här gången testade jag en ny frisör, nämligen Zübeyde. Jag känner ju henne och tänkte att om det blir bra så vore det kul att fortsätta gå till henne. Och bra blev det! Herregud så nöjd jag är!!! Dessutom bjöd hon på ett glas bubbel och ett glas rödvin medan jag satt i frisörstolen och bara det är ju toppen! Vilken service! Haha! Hon är från och med nu min nya frisör!

I morgon ska jag bjuda ut Patrik på en helkväll eftersom han fyller år på söndag. Han vet inte vad vi ska göra och han är så nyfiken att han håller på att gå åt. Jag kan tyvärr inte berätta för er ännu heller eftersom jag vet att han då och då kikar på min blogg. Jag lovar att berätta allt på söndag!

Här ser ni resultatet av min klippning!


Kommentarer
Postat av: Linda L

Jättefint! Ja, jag har undantagslöst alltid varit nöjd efter att ha suttit i Zübeydes frisörstol, hon vet vad hon gör! Kram

2008-10-11 @ 12:53:53
Postat av: Kattis

Ser verkligen jättefint ut, men jag vill se dig - hala ansiktet - framifrån också!!! ;-)

2008-10-11 @ 15:01:03
Postat av: KB

Ser snyggt ut!! Mera bilder!

2008-10-11 @ 16:35:44
Postat av: Linda S

Åh det ser ju Jättefint ut!! Jag håller med föregående talare... Ut med fler bilder!:-)

Jag förstår att det är tungt det där med Lotta, även fast man inte känner henne så får man ju tårar bara man läser på hennes sida.. Hoppas verkligen att hon blir bra.

Och hoppas att du och Patrik får en underbar kväll!



Kram Linda

2008-10-11 @ 18:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0