Piggelin

I dag har vi varit ute på en promenad i det fina vädret och jobbat lite i trädgården. Har burit bort krukor och leksaker som inte ska stå ute över vintern och grävt upp en rabatt. Till våren ska vi täcka den med plast och sedan fylla den med vackra stenar. Helst vita, men det är väl snordyrt och svårt att få tag på.

Resten av dagen har vi bara slöat. Barnen har tittat på en film medan jag har legat i soffan och läst Stieg Larsson.

Det har varit världens skönaste och lugnaste helg. Och det känns även som världens längsta. Jag är pigg och utvilad. I morse sov jag och Isabella till halv elva! Hon var visserligen vaken till elva, men ändå! Och jag sov i över tio timmar i sträck. Känner mig ovanligt nog redo för en ny arbetsvecka!

Nästa vecka bjuder bland annat på en fest. På tisdag ska jag på releasefest av "Idol"-boken. Det blir plockmat, gratis dryck och uppträdanden av Idol-artister. Ska ta med mig Linda och roa mig lite. Sen kommer min recension av Jill Johnson på onsdag. Men allra roligast den här veckan blir att se om det blir en lösning på Carolins försvinnande. Det ser jag fram emot att skriva och följa i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0