Så typiskt

På tal om förra inlägget om nattsömn så har den här natten inte innehållit någon sömn alls. Isabella har hostat hela natten och vridit och vänt sig så jag och Pata har inte sovit en blund. Jag insåg redan vid tolv i natt att det inte kommer att bli något jobb i dag så jag klev upp och ringde jobbet eftersom jag skulle vara ensam på webben på morgonen. Det är så typiskt att barnen ska bli sjuka vid just såna tillfällen.

Vi löste det i alla fall så att jag klev upp i morse och jobbade hemifrån några timmar medan barnen sov och tills nästa person skulle komma till jobbet Jag är trött som ett as men det känns skönt att inte ha satt de andra på pottan. Men som vanligt är ju inte alls Isa speciellt sjuk nu när hon är vaken och uppe. Det är också så typiskt.

Nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska gå så jag och Isa får krypa ned i sängen och sova lite. Ska slå på en film till Kalle så är det hela kirrat!

Helgen blir lugn för min del. Patrik har åkt till Åland över helgen för att fiska (och dricka sprit). Ikväll ska jag och barnen bara slappa, käka något gott, ta en bastu och ligga framför tv:n. Imorgon kommer Josse och Arvid hit och det blir förstås väldigt roligt!



Sjuklingen Isabella leker frisör. Rätt skönt att bara sitta och slappa och bli omhändertagen. Ser ju rätt trött ut...



Snyggve! haha!

Kommentarer
Postat av: lotta

Gud vad hon är söt! Hon är min favorit efter Lennox och kommer alltid vara det!

Kram lotta

2008-10-03 @ 20:07:32
Postat av: A

Tack sötnos! Kan vi inte ses med barnen snart? Vore så kul att låta dem busa lite!

2008-10-03 @ 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0