Städning och potträning

I dag har det städats här hemma. Från topp till tå. Barnen har fått leka mycket själv, spelat tv-spel och sett tv medan jag har fejat och donat. Det tog hela dagen, men nu när jag är klar, har sjunkit ned i soffan, tänt brasan och ljus på bordet så känns det fantastiskt skönt.

Har försökt träna Isabella att gå på toaletten också. Hon är duktig och gör det ibland men det är inte så att vi kan ta bort blöjorna helt. Problemet är att så fort vi sätter på henne trosor istället för blöja så kissar hon ned sig. Och det är ju inte jättekul att byta kläder på henne flera gånger om dagen. Men det är inte mycket annat att göra än att fortsätta träna.

I morgon är det jobb som vanligt. Sitter faktiskt just nu och filar på två recensioner som ska lämnas i morgon. Det är Pink och Agnes som har snurrat på stereon hela dagen medan jag gått fram med svabben. På onsdag kan ni vad jag tyckte om dem.



Så här ska det se ut!

Kommentarer
Postat av: Linda L

Akta så att ni inte spolar ner henne när hon tappat taget!

2008-10-28 @ 09:54:20
Postat av: Biggan

Förut (i all fall...) fanns det fina insater i plast man kunde lägga mellan brinka och porslin - så att dessa små kunde sitta stadigt och tryggt.

Det där blir ju en prestation i sig om inte föräldern sitter och håller i när inte föräldern håller i kameran förstås!

2008-10-30 @ 10:05:44
URL: http://biggans.bloggagratis.se
Postat av: A

Biggan: Hahaha, bilden är tagen i somras och jag lovar att hon inte sitter så där nu. Nu är hon ju stor! ; )

2008-10-30 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0