Äntligen!

Äntligen är dagen D här! Ikväll kommer mor och far och barnen är friska och krya- tack och lov! Jag ska åka och hämta dem på Arlanda strax innan nio och sen blir det mys resten av veckan.

 

Ska vara ledig tills på tisdag, förutom jobb på söndag, och det blir så skönt. Känner mig verkligen supertrött nu när det är kolsvart då jag går till jobbet på morgonen. Blir skönt med lite vila!

 

Har en stort jobb i dagens tidning som ni kan titta på här!

http://www.metro.se/se/article/2008/09/24/06/4553-65/index.xml

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Gumms,



Som jag skrev i mailet till dig är vi jättenöjda med artikeln, den blev jättefin!!!



Kramar Maria

2008-09-24 @ 12:55:10
Postat av: A

Tack! Kul att alla är nöjda! Har fått enormt mycket reaktioner, alla positiva! Kram!

2008-09-24 @ 12:59:12
Postat av: Kattis

Ha så kul med mamma och pappa. Stressa inte, njut av helgen! Hälsa så gott!

Kram.

2008-09-24 @ 20:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0