Äntligen!

Nu har det äntligen börjat! Idol alltså! Jag satt självklart bänkad och mina första åsikter är att det ser ut att bli en grym säsong! Gillade nya juryn skarpt, förutom att jag saknade Daniel Breitholtz som jag tycker är rolig, underhållande och sexig (ja, jag vet att jag är hyfsat ensam om den åsikten). Ser hur som helst fram emot den här Idol-hösten!

Mitt nyttiga liv har gått lite sådär den här veckan. Har ätit GI och motionerat på kvällarna, men jag har syndat två kvällar vilket har resulterat i att jag inte har gått ned något. Och tro inte att jag har tryckt i mig ett skrovmål eller så. Nej, jag har på måndag och onsdag ätit tre digestivekex till mitt te på kvällarna och det räcker för att förstöra hela GI-processen. Fuck. Jag står därför stilla på vågen. Får ta nya tag nästa vecka. 

Ser fram emot morgondagen! Då ska jag och Linda på bio och se "Sex and the city" och sen ska vi på krogen och dricka drinkar. Cosmopolitan förstås för att få den rätta NY-känslan! 





Kommentarer
Postat av: Patrik Ljungström

Men hallå !

Hur bra var sista killen i dagens(torsdag) idol? Han med gitarr.

Ser fram emot när ni kommer till oss och vi kan dissa,häckla,förbanna och hylla varandras idoler.

Ps Jag har alltid rätt Ds

2008-09-04 @ 21:08:51
Postat av: A

Ja han var riktigt grym! Älskade honom! Ser också fram emot våra idol-fredagar! Får bli fler den här gången! Hos oss också! ; P



2008-09-05 @ 06:43:17
Postat av: A

Ja han var riktigt grym! Älskade honom! Ser också fram emot våra idol-fredagar! Får bli fler den här gången! Hos oss också! ; P



2008-09-05 @ 06:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0