Halleluja-moment!

Har jobbat sent ikväll och har precis hunnit sätta i mig lite mat och sett "Idol" och jag är alldeles tagen! Såg ni 16-åringen Anna?Jag ska erkänna att mina tårar rann lika mycket som hennes. Vilken jäkla röst!

I morgon landar de i Luleå och det blir ju kul! Hoppas det är nån man känner som är där och skrålar. Men som vanligt då de åker norrut ska de sätta nån tönt i bild som säger "chuuooo". Inte fan vet jag hur det stavas men ni vet som vi norrlänningar gör när vi drar in luft och svarar ja. Kan väl också sätta pengar på att de kommer att filma lite raggare också och några bönder. Så har de gjort bilden av norrbotten fulländad.

Vill tipsa om en artikel i dagens Metro. Känner ni igen de här kanske?

http://www.metro.se/se/article/2008/09/09/22/2327-45/index.xml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0