Mycket på en gång

Mamma och pappa kom igår och hade med sig en överraskning- min brorsdotter Mikaela. Kalle och Isabella blev förstås överlyckliga och tappade minst sagt hakan då hon ringde på dörren. Mycket roligt!

Dagen började lite oväntat redan klockan sju då Kattis sms:ade att hon hade fått värkar och var på väg till förlossningen. Väntar med spänning på att få höra något ifrån henne.

Direkt efter frukosten satte mamma igång med tapetsering av vardagsrummet. Jag assisterade med att rolla lim på väggen och mäta våder och resultatet blev fantastiskt lyckat! Nu saknas bara några spotlights riktade mot den fina väggen.

Vi har varit ut på en långpromenad i det vackra höstvädret och i detta nu håller mamma och pappa på att laga palt! Min favoritmat. Och så långt ifrån GI man kan komma- men nu är det semester och då kunde jag inte bry mig mindre.


Mamma jobbar med vår vägg.


Och så här fint blev det! Jag är supernöjd! Vad tycker ni?


Full fart i köket. Det nalkas PALT!


Kommentarer
Postat av: Linda L

Jättefint! =)

2008-09-25 @ 17:55:43
Postat av: Linda S

Hej vännen!

Nu är vi hemma från en underbar semester i Turkiet...

Åhhh vad fint det blev i vardagsrummet! Din mamma är verkligen duktig på det där..:-)

Hälsa alla.

Kram Linda

2008-09-25 @ 18:44:14
Postat av: A

Linda S- Välkommen hem! Har tänkt på er! Vi hörs ngn dag så jag får höra hur ni haft det!

Hälsa fam!

Kram!

2008-09-26 @ 12:28:46
Postat av: Malin

Hej!

Tapeten va supersnygg!!!!

Nu får vi skärpa till oss och hitta en dag när vi kan ses!



Hoppas att allt är bra med er och att palten smakade =)



Kram Malin

2008-09-26 @ 14:51:22
Postat av: A

Malin- Ja verkligen!!! Vi hörs i veckan och bestämmer ngt tycker jag!

Kram!

2008-09-26 @ 16:21:48
Postat av: Kattis

Supefint med nya tapeten!

Sitter i soffan och myser med Emma....

Ringer om nån dag!

2008-09-26 @ 20:35:07
Postat av: KB

Saknar min gumma!!!!!

2008-09-27 @ 17:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0