Underbart, fantastiskt, wow

Såg ju "Sex and the city" igår med Linda och blev helt tagen! Vilken fantastisk "feel good"-film! Många, många skratt, lite gråt och hundraprocentig igenkännighetsfaktor. Nåja, jag kanske inte känner igen mig i överflödet av pengar och shoppandet av märkeskläder (kunde inte bry mig mindre faktiskt) men i övrigt. Känslorna, skratten, vänskapen, sorgen. Mmmmm vilken film! Har ni inte sett den ännu så gå för guds skull!

Efter filmen gick vi på Fridays och drack en Cosmopolitan. Men de är ju förbenat små ute på krogen att det inte lönar sig. För lite alkohol för alldeles för mycket pengar. Vi drog in rejäla drinkar istället som ger valuta för pengarna. Vid tolv gav vi trötta småbarnsmammor upp och jag unnade mig en taxi hem efter en mycket mysig och välbehövd kväll tillsammans med Linda.

I morse sov vi till nio. Sen fick vi eld i baken, slängde i oss en macka och drog på barngympa på Friskis och Svettis. Barnen och Pata skuttade runt medan jag, bakfyllekajan, satt lutad mot en vägg och såg på. Tycker att det är nog strongt av mig att ens åka dit dagen efter en utgång. Men ska jag vara helt ärlig så mår jag väldigt bra i dag trots ett gäng drinkar igår. En eftermiddagslur med Isa och jag kommer att vara på topp ikväll.

Ikväll ska vi bara mysa. Käka god mat och glo på en film. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0