Då kör vi igen

Ny vecka, nya tag. Jag och Pata har börjat träna igen på kvällarna och nu är det strikt diet som gäller. Jag slarvade dock i dag eftersom jag jobbar i Kungsträdgården hela veckan på Ung 08-festivalen och jag fick inte tid att äta förrän vid två. Då slängde jag i mig en hamburgare för att det skulle gå fort. Ajabaja.

Men sen har jag inte ätit något mer i dag så det jämnar kanske ut sig. Det viktigaste är att man gör av med mer energi än man tar in. Har cyklat en mil så det borde ha satt sprätt på hamburgaren.

Nu sitter jag och gör en matlista på bra mat på vardagarna. Jag kör en blandning mellan GI och LCHF. För er som inte är inne på dietprylen så innebär GI att man inte äter kolhydrater och socker medan LCHF också betyder att man inte äter kolhydrater och socker MEN att man tillsätter extra fett för att öka mättnadskänslan.

I morgon hänger jag med kidsen i Kungsan igen. Det är ju inte utan att man känner sig gammal. Ni missade väl för övrigt inte mig på löpet och ettan av Metro i dag!?

Avslutar med en bild som alltid får mig att längta hem till Luleå och mamma och pappa. Varje morgon när vi är där skämmer de bort Kalle och Isabella med varm choklad och mjukkakor. Gissa om de älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0