Har en idé

Sorry. Hinner knappt med mig själv så det blir lite si och så med bloggandet. Jobbar, äter, skiter, sover. Så ser det ut för tillfället. Som för alla andra ungefär.

I morgon blir det lite kul i vardagen då vi ska ut med jobbet och fira en kollega som slutar. Och sen är jag ledig på fredag eftersom Kalles fritids behagar ha planeringsdag, två veckor efter att de öppnat. Man tycker ju att de hade kunnat starta en dag tidigare istället...

Har en idé som ni kanske tycker är tråkig (och i så fall kan ni sluta läsa för det är faktiskt min blogg) eller så blir ni kanske inspirerade och vill ha recepten. Jag tänkte att jag skulle skriva hur jag äter på vardagarna. Det sätter lite press på mig att vara duktig eftersom jag måste redovisa för er. Inte för att det går dåligt. Det går nämligen helt fantastiskt bra!

Då kör vi:

Torsdag:

Mat
Frukost: Två yoghurt och två koppar kaffe.
Lunch: Kycklinggryta med champinjoner, bacon, paprika, matlagningsgrädde och curry. Inget ris!
Middag: Kasslergratäng innehållande chili, vitlök, paprika, matlagningsgrädde och riven ost ovanpå. Råa morötter till.

Motion:
1 timmes snabb promenad



En bild på Kalle som har fått testa köra gocart några gånger. Gissa om han tycker att det är coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0