Nya relationer

Jag har länge vetat att en gammal klasskompis bor i närheten av mig men vi har inte träffats, förrän i går. Vi bestämde på Facebook att vi skulle gå ut och promenera och sen när vi gick igår tog vi en runda så hon fick se var vi bor och jag fick se var hon bor. Det är cirka tio minuters promenad mellan oss. 

 

När vi gick gymnasiet tillsammans umgicks vi inte så mycket eftersom vi inte hade så mycket gemensamt. Men nu, typ 14 år senare, så är allt annorlunda. Vi har barn i exakt samma ålder, bor i radhus i samma område och kan relatera till saker som vi inte kunde då. Det var väldigt, väldigt kul att ses och det blir absolut fler promenader!

 

Det går ju bra det här med att rapportera om maten då jag är så dålig på att blogga. MÅSTE skärpa mig!

 

Här kommer i alla fall gårdagens mat:

 

Frukost: 2 yoghurt och en kopp kaffe

Lunch: Kinabuffé- bara protein, alltså inget ris eller nudlar, och sallad.

Middag: Kycklingfilé, vitlökssås och sallad.

Motion: En timmes promenad. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är vännen!!

Hoppas allt är bra med er.

Kram Linda

2009-08-26 @ 18:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0