The weekend

I fredags var jag inhoppande nöjeschef och jag tror det gick jättebra. Resultatet ser jag först i morgon då tidningen kommer ut.

I övrigt har helgen bara sprungit iväg. På fredagkväll gjorde jag och Pata egen sushi som vi vräkte i oss. Det är härligt lyxigt att få äta så många lax, räkor och tonfisksushi som man vill.

På lördagen sov vi länge och njöt av solen och värmen. Jag i en solstol med en bok och barnen i en plastpool. På eftermiddagen kom Johnny och Maria och deras två barn. Vi grillade på kvällen och satt på altanen och spelade sällskapsspel långt in på natten. De hade med sig nya Wii resort och det ägnade vi förstås stor del av kvällen till också. Halv fem på morgonen avslutade vi ett eget litet OS i Wii resorts grenar där jag och maria var Sverige. Men vi förlorade tyvärr mot Kamerun.

Eftersom vi inte sovit många timmar i natt har dagen varit lat. Vi har struntat i hettan utomhus och hållit oss inne. Spelat lite bowling med barnen på Wii och ätit skräpmat till middag. Det är bäst att passa på. I morgon, då Patrik börjar jobba och barnen börjar dagis och fritids, så börjar också vår höstdiet. Dags att gå ned alla kilon som smugit sig på under sommaren.


Vår fredagsmiddag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan!! Tusen tack för allt!! Vi har haft jätteroligt och hoppas att vi kan få bjuda igen snart! Många kramar Maria, Jonny och barnen

2009-08-09 @ 21:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0