Från det ena till det andra

I dag har jag tagit nya bilder till min schlageranalys. I svart klänning och rosa boa! Glammigt värre! Resultatet får ni se på fredag då jag analyserar "Let´s Dance" och Melodifestivalen.

Från glamour till vardag. När jag kom hem från en rolig dag på jobbet stod en lastbil på uppfarten och lastade av fyra kubikmeter ved som vi köpt. Barnen fick gå in och titta på barn-tv medan jag och Pata kavlade upp ärmarna och började bära och trava. Patrik ringde sin lillebror som kom över och sen slet de två tills allt var travat i fina rader. När de var klara hade jag lagat god middag.

Här är vad vi fick att bita i när arbetsdagen var slut.


Kommentarer
Postat av: C

Jag blir, i motsats till många andra, så glad när jag ser ved =) Evert, jag och Erik brukar stapla ved en hel dag varje höst medan Barbro sköter barnen. Så ved är lika med egen tid för mig.. en gång per år.. Jag tror bestämt att jag måste ta mig ut oftare hahaha..

2009-02-12 @ 12:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0