Hurra!

I dag kom äntligen brevet jag väntat på sen vi flyttade till huset. Kalle och Isabella har fått plats på nya förskolan! Äntligen!!!! Och det bästa av allt: De går sin sista dag på sitt gamla dagis på skärtorsdag den 9:e april. Hajar ni?! Om en och en halv månad! Då är det slutstressat!

Om jag nu bara skulle ha tur i den andra jobbiga saken i mitt liv nu också så skulle ju allt vara lysande. Det får jag veta när som helst. Och då lovar jag att dela med mig till er. Oavsett vad jag får veta.

Nu har jag precis cyklat 15 kilometer och ska lägga mig på golvet och träna lite mage innan jag blir kall. Ville bara berätta för er hur lycklig jag är i denna stund!

Kommentarer
Postat av: Linda S

Åh vad glad jag blir för eran skull!!! Det är ju underbart.. Och nu håller vi bara tummarna för att nästa sak går lika bra!:-)

Kram

2009-02-19 @ 11:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0