Nöjd

Var mycket nöjd med resultatet av Melodifestivalen i går. Tyckte de fem bästa gick vidare och att de två bästa gick till final. Måns var som väntat bra och H.E.A.T rockade- dessutom är de från Väsby! Sen gillade jag Lili & Sussie också och vill gärna se dem i finalen. Får rösta dem vidare från andra chansen.

Kvällen var lika bra som Melodifestivalen. Vi käkade vitlöksdoftande potatisgratäng och grillade kycklingspett och drack gott rödvin. Isabella och Emma klädde ut sig som prinsessor och tokbusade hela kvällen. Det är så sällan hon får leka med en tjejkompis så jag njöt av att se dem.

Barnen somnade till sist framför en film vid elva medan vi vuxna satt och snackade ett par timmar till. Mycket mysig kväll!

I dag är det jobb. Jag sitter vid rodret på webben och håller koll på nyhetsflödet. Gillar att jobba söndagar, det är skönt att jobba själv på webben plus att det är rätt avslappnad och rolig stämning på redaktionen. Men efter gårdagen så ska jag erkänna att jag längtar lite efter min säng som jag får krypa ned i någon gång vid halv ett i natt.



Prinsessorna Emma och Isabella kramas. Vette fan varför jag inte kan vrida bilden dock...hmmm...



Min måltid innan jag började jobba i dag. Allt från kostcirkeln!

Kommentarer
Postat av: KB

Kram på er!!!!!!!!

2009-02-16 @ 11:16:42
Postat av: A

Kraaaaam! Snart ses vi!

2009-02-16 @ 13:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0