Stor tjej

I dag har vi en stor dag i familjen. Vår lilla bebis, Isabella alltså, har blivit stor. Hon slutade helt med blöja dagtid för ungefär en månad sedan och nu i natt sov hon sin första natt utan blöja och det gick fantastiskt bra!

Hon fick kissa innan hon somnade och sen var planen att jag skulle ta upp henne och kissa henne en gång till när jag gick och la mig, men det vägrade hon. Jag tog då en chansning och lät henne vara och i morse när Patrik väckte henne var hon helt torr! Det var ju förstås en lyckoträff och det lär bli många olyckor, men ändå!

Nu är hon superstolt och säger att hon är en stor tjej. Nu har vi därför tagit chansen och börjat prata om att hon ska sluta med nappen också. Men det är nog lättare sagt än gjort. Hon är ju galen i nappen.

Nedan några bilder från den stora tjejens treårskalas.


Födelsedagsbarnet!


Anna med sötnosarna Henry och Ingrid.


Syskonen mumsar tårta.


Min igelkottårta som jag inte kom ihåg att fota förrän vi satt kniven i den.

Kommentarer
Postat av: Linda S

Vad duktig hon är. Men visst är det otäckt vad tiden går fort.. Usch vad dom växer!

Åh vilken fin tårta du hade gjort. Jag är imoponerad!:-)

Kram

2009-02-10 @ 19:06:18
Postat av: A

Ja, det går undan! Skrämmande faktiskt! Vette fan dock om tårtan var snygg, den blev lite misslyckad! : ) Kram!

2009-02-10 @ 19:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0