Ångest!

Har tränat som ett psyk de senaste tre veckorna, men inte gått ned ett dugg på vågen. Blir en aning frustrerad över detta. Känner, och ser, visserligen på kroppen att saker har hänt men man vill ju gärna se det på siffrorna också. Och i dag gjorde jag misstaget att gå in i en provhytt och pröva en klänning som var en storlek för liten. Den var på rea och det var den enda som fanns kvar och jag drog en chansning. Tyvärr blev jag bara deprimerad. Åkte hem och vräkte i mig pannkaka med sylt som tröst och är nu för trött för att träna. Blääää!

Som tur är händer det roliga saker i morgon som får mig att glömma fettångesten. I kväll packar jag väskan. I morgon bitti åker jag till Arlanda och flyger hem till Luleå.

Har en hel del som ska hinnas med under dagen. Ska shoppa en klänning, i rätt storlek, eftersom jag inte har något att ta på mig på lördag på Micke och Antes fest. Ska äta lunch med Kattiz, gå på systemet, hinna upp på mammas jobb och skulle också ha velat åka till mormor. Och allt detta innan halv två då mamma slutar. Har insett att mormor får komma till oss i Örarna istället och att jag får strunta i mammas jobb. Klänningen är viktigast!

Kommentarer
Postat av: Linda S

Åh vad härligt.

Är det bara du som åker? Kram

2009-01-22 @ 18:58:31
Postat av: A

Japp, bara jag! Inga barn eller man! Lyxigt va?! Känner att det behövs just nu! Kram!

2009-01-22 @ 19:45:42
Postat av: Anonym

Men vännen, man ska ju prova en storlek för stor klänning och då se att den är just för stor - och därefter känna sig smal! Det är mitt tipps!!! Hahaha!

Ha så kul i Luleå och hälsa från mig.

Stor kram!

2009-01-22 @ 20:27:01
Postat av: Kattis

Det var jag som skrev den förra kommentaren, men namnet föll bort... ?! skumt

2009-01-22 @ 20:28:38
Postat av: Anonym

Åker hem till Luleå?

Jag trodde du bodde i Upplandsväsby,visserligen Norrland men det är väl där du bor.

När det gäller din vikt; sluta att äta så stora portioner.Glöm potatis,pasta,bröd och ris,så ska du se att vågen blir din vän istället för fiende.

Från en som gått ner 5 k på 2v.

2009-01-23 @ 19:17:36
Postat av: Patrik Ljungström

2009-01-23 @ 19:18:56
Postat av: Patrik Ljungström

Åker hem till Luleå? Jag todde du bodde i Uppl.väsby.

Visserligen Norrland men ändå.Om du vill att vågen ska

bli din vän istället för fiende; ät inte så stora portioner, glöm vitt bröd,ris,pasta och potatis.



Från en som gått ner 5k på 2v.

2009-01-23 @ 19:27:53
Postat av: Patrik Ljungström

Din blogg är ju dum i huvudet.

2009-01-23 @ 19:29:54
Postat av: Patrik Ljungström

2009-01-23 @ 20:03:33
Postat av: A

Patrik- Om man tränar hårt fyra gånger i veckan kan man inte käka GI. Då bryts kroppens muskler ned. Om man tränar högintensivt behövs kolhydrater. Däremot ska jag minska kolhydratsintaget lite för att få bättre resultat på vågen.



Jag vet också att man inte ska stirra sig blind på vågen. När man tränar bildas muskler och de väger mer än fett. Man ska mäta omfång vilket jag har gjort och där har det i sin tur hänt saker.

2009-01-24 @ 13:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0