Party, party!

Allt flöt på i går. Hittade en fin klänning oväntat snabbt, vilket normalt aldrig händer. Jag käkade lunch med svägerskorna Kattiz och Theres och hann till och med strosa omkring på stan med Theres efteråt.

Ikväll är det dags för 30-års fest! Har laddat upp med en långpromenad tillsammans med mamma. Det är precis lagom kallt ute och jag njöt av den totala tystnaden som är här på landet. Det är så tyst att det känns som om man ligger inbäddad i bomull. Det enda som hörs är knastrandet i snön när man går. Fantastiskt underbart!

Nu är det snart dags att börja piffa till sig och bli snygg för festen. Håret är färgat mörkare, klänningen är ny och jag är sugen på partaj! Det kan ju inte bli annat än roligt! Skål, skål!

Kommentarer
Postat av: vivan

ha så himla kul ikväll o hälsa alla!

Kram

2009-01-24 @ 15:01:15
Postat av: A

Tack det ska jag! Kram!

2009-01-24 @ 15:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0