Update

Puh. Det är måndag och jag har knappt återhämtat mig efter festen i lördags. Inte för att jag var väldigt rund under fötterna utan för att jag börjar bli gammal helt enkelt.

Lite kort om festen. God mat, massor av vin och drinkar, goda skratt, trevligt folk, förjävla många att surra med, lite dans och massor av singstar. Jag var i säng halv fem på morgonen med känslan av att jag haft riktigt trevligt!

Söndag var jag en zombie. Satt mest rakt upp och ned på en stol, eller käkade en massa mat för att få min kropp att sluta skrika efter fett och salt. Sen sov jag hela flygresan hem och hämtades av glada ungar och en mysig karl. Tror jag ska åka bort oftare!

Och det där med att åka bort blir faktiskt redan på fredag. Vi har kickoff med jobbet i Småland och jag kommer inte hem förrän på lördagkväll. Och då ska vi i familjen ha riktigt mysig och lugn kväll tillsammans.

Tyvärr tog jag inte en endaste bild på festen så det blir ett trist inlägg med bara text. Väldigt konstigt och olikt mig att inte plocka fram en kamera, men jag skyller på att jag hade fullt upp med att mingla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0