Ooops

I går vågade jag pröva tärnklänningen och den satt ju som ett smäck. Utom över brösten då. Det är tydligen där mina semesterkilon satt sig. Jag ringde och skrämde Linda lite men eftersom hon förvandlats till en bridezilla så var det inte läge för skämt. Hon hotade att komma ut till Väsby och köra träningsläger med mig i veckan, eller byta ut mig som tärna. Haha.

Jag lugnade henne med att jag hinner banta ned pattarna till normal nivå innan veckan är slut. Jag tränar varje morgon innan frukost nu. Fredag och lördag tog jag promenader och i morse cyklade jag en mil. Det löser sig.

I dag kan jag dock inte skryta med någon bantarmeny. Min barndomskompis Jenny och hennes familj är på väg hit och det blir god mat, rabarberpaj och vin. Banta får jag göra någon annan dag.



Den här skocken med barn kommer att härja här i kväll.

Kommentarer
Postat av: Linda S

Ja här får du bara grönsaker och vatten!!!:-) Kommer ni nu på tisdag?? :-) Vilken tid tror du att ni kommer att vara på Kolmården? Tyvärr verkar det ju som om det ska regna lite..

Kram

2009-07-19 @ 17:03:33
Postat av: A

Vi kommer! : ) Ringer dig senare i dag! Kram!

2009-07-20 @ 11:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0